niedziela, 6 września 2015

Back to School

1 września już dawno za nami.

Większość z nas od tego dnia codziennie pakuje książki do plecaka i posłusznie wędruje do szkoły, aby zaabsorbować kolejną dawkę wiedzy. Tak też dzieje się ze mną. W tym roku ilość wiedzy, jaką będę musiała przyswoić jest wręcz przerażająco duża, lecz nie narzekam :) Sama obrałam tę drogę i obecnie muszę ponosić konsekwencje, które poniekąd są przyjemnością. Uczę się tego, co mnie interesuje i naprawdę pociąga. Wymaga to ode mnie dużej dyscypliny i samozaparcia, ale to z pewnością przyda mi się w życiu. Na pewno jeszcze wielokrotnie będę musiała walczyć o swoje i  o spełnienie marzeń. Bo prawda jest taka, że możemy zrobić wszystko jeśli tylko naprawdę tego chcemy i jesteśmy przygotowani na ciężką pracę.

Dobre oceny, rozległa wiedza czy też sukces sportowy - to nie są rzeczy, które przychodzą same z siebie. Na to wszystko trzeba zapracować : )

Strój z rozpoczęcia roku szkolnego :)
Zwykły czarny top to coś, czego ostatnio szukałam. Pasuje do wszystkiego i wygląda świetnie! Kanarkowo żółte spodenki to TEN element, który "robi" całą stylizację. Rzuca się w oczy, lecz jednocześnie wygląda elegancko. Obcasy, czyli niezbędna rzecz na oficjalne okazje. Ja najbardziej lubię wyysokie buty na platformach ;) Wypełnieniem stylizacji jest efektowny naszyjnik, bez którego to naprawdę nie byłoby to samo ; )




Ubrania:
Naszyjnik - Zara
Top - Zara
Spodenki - Promod
Buty - Venezia

1 komentarz:

Podoba Ci się post? Masz jakieś pytania? A może chcesz wyrazić niezadowolenie? Pisz śmiało!