wtorek, 18 sierpnia 2015

Najpiękniejsze miejsce na Ziemii

Woodstock
To takie piękne miejsce, o którym zawsze marzyłeś.
To miejsce pełne pięknych, otwartych na innych ludzi.
To miejsce, w którym zapomnisz o swoich codziennych problemach i świecie "zewnętrznym".
Nie znajdziesz tu cebulactwa ani buraków.
Nie spotka Cię odrzucenie i znieczulica.
Bo woodstock tworzą piękni ludzie!


XXI edycja festiwalu była moim drugiem Woodstockiem w życiu. W zeszłym roku zakochałam się w tym miejscu i od razu po powrocie odliczałam do momentu, kiedy znajdę się tam ponownie.

Dla ludzi z zewnątrz, Woodstock zdaje się kręcić wokół koncertów. Mnie jednak w tym festiwalu urzekli mnie ludzie. Mili, otwarci oraz troskliwi. Tam nikt nie przejdzie obojętnie obok smutnej osoby! I nikt nie odmówi Ci dolewki piwa do garnuszka, jeśli tylko go o to poprosisz.
W Woodstocku wspaniały jest również fakt, iż każdy znajdzie tam coś dla siebie! Program koncertowy oferuje przekrój przez wiele gatunków zaczynając od rocka i metalu przez reggae aż po Piersi z ich utworem "Bałkanica". Akademia Sztuk Przepięknych przez wszystkie dni festiwalu prowadzi multum warsztatów, wśród których można dowolnie przebierać.


Woodstock to kilka dni wspaniałej zabawy, wśród cudownych ludzi i przy "akompaniamencie" świetnej muzyki. Ja pokochałam ten festiwal i nawet moje tegoroczne doświadczenia tego nie zmieniły. Muszę przyznać, że tegoroczny Woodstock był dla mnie pechowy i kilkukrotnie wykazałam się na nim ogromną głupotą, lecz żal mam tylko do siebie.

Chciałabym, żeby Festiwal mógł pozostać w tak pięknej formie jeszcze przez lata.
Na początku wpisu napisałam, że nie ma tam "cebulactwa". Niestety nie jest to do końca prawdą. Woodstock staje sie coraz bardziej popularny i z roku na rok coraz więcej ludzi chce to zobaczyć na własne oczy. Niestety często są to osoby "niewtajemniczone" w magię tego miejsca. Wprowadzają zbędne napięcia i konflikty.

Owszem, na Woodstocku jest miejsce dla każdego.
Każdego, który chce się dobrze bawić i jest otwarty na innych ludzi :)


A to ja w wersji Woodstockowej
R.I.P wszystkie rzeczy, które straciłam [*]

PS. Zdjęcia wykorzystane we wpisie nie są mojego autorstwa. Nie odważyłabym się zabrać na taki festiwal swojego aparatu :P
Zdjęcia są zapożyczone ze strony Woodstockowicze 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podoba Ci się post? Masz jakieś pytania? A może chcesz wyrazić niezadowolenie? Pisz śmiało!