środa, 18 lutego 2015

Naturalne Piękno

Lubię obcować z pięknem. Jak chyba większość ludzi. 
Jestem wrażliwa na sztukę. I wcale nie chodzi mi tu o jakieś wydumane twory "artystów", których nikt nie rozumie. Ale szanuję i takie działania. Być może kiedyś dorosnę do zrozumienia ich. Póki co potrafię popłakać się słuchając muzyki, bo stwierdzam, że utwór, którego słucham jest tak piękny! Ostatnio zdarza mi się to coraz częściej. I to kiedy akurat jestem "publicznie" na mieście (choć wtedy muszę się hamować przed maksymalnym rozczuleniem).
Najbardziej jednak lubię naturalne piękno. Piękno natury. 
Uwielbiam oddychać (względnie) świeżym powietrzem, nawet jeśli oznacza to zimne ukłucie, które czuję wewnątrz, w płucach.
Kocham patrzeć się w niebo. Czy to dniem czy to nocą. Na chmury albo w gwiazdy. 
Lubię też leżeć na trawie wiosną. Albo dotykać śniegu zimą. 
To wszystko napawa mnie spokojem. I radością :)







3 komentarze:

  1. Świetne zdjęcia :) Kocham takie widoki. Najbardziej podoba mi się te pierwsze zdjęcie :)
    Pozdrawiam ! http://paulinajphotography.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię zimę własnie tylko za takie widoki, które są piękne :) I cóż więcej dodać, świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękne zdjęcia ♥♥♥
    może coś ci się u mnie spodoba również zajmuję się fotografią http://arekbudkiewiczphoto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się post? Masz jakieś pytania? A może chcesz wyrazić niezadowolenie? Pisz śmiało!