sobota, 24 stycznia 2015

Grunge Jeans: "Checked Shirt"

Dawno nie było tutaj żadnej serii outfitów. Dlatego też postarałam się i przychodzę z zestawem, który nazwałam "Grunge Jeans".

Ostatnimi czasy bardzo podobają mi się takie grunge'owe klimaty. Podarte jeansy to mój numer 1 jeśli chodzi o spodnie. Choker zawsze ba swoim miejscu, czyli na mojej szyi. W tej stylizacji założyłam też czarną bluzkę na cienkich ramiączkach. Tego typu topy po prostu uwielbiam! Są takie wygodne! A czerwona koszula to kolejny element grung'owego stylu. Na koniec możecie też zobaczyć mój nowy nabytek: czarne creepersy na podwójnej platformie <3 br="">








Ubrania:
Koszula - Zara
Spodnie - Zara
Creepersy - Deezee

3 komentarze:

  1. Grunge'owy outfit z Zary? Kurt Cobain przybija Ci piątkę z nieba! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakie ma znaczenie metka? To nie o to chodzi gościu :/ Magda, zajebisty outfit, ukradne Ci te spodnie <3 XD
      ~Wawi

      Usuń
  2. Nadrabiam dzisiaj zaległości i postanowiłam ocenić wszystkie twoje stylizacje :)

    Spodnie świetne tylko jak zwykle... marszczenie. Wiem, że żadnych nie ustawisz tak, by wyglądały idealnie ale polecam zwrócić na to uwagę. Czasami.
    Co do koszuli to czuję, jakbyś ukradła mi ją z szafy. Mam identyczną, którą kocham.
    Creepersy- masywne, podwójna podeszwa- podobają mi się.
    Ale co tu mi wadzi to... pozycje na zdjęciach. Polecam wziąć się do roboty. Nie są bardzo okrutnie złe ale... nie są dobre.
    Ogólnie stylizacja mi się podoba.

    Revege

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się post? Masz jakieś pytania? A może chcesz wyrazić niezadowolenie? Pisz śmiało!