sobota, 27 września 2014

Some Sketches

Sobota wieczór. Pierwsza od kilku tygodni, którą spędzam w domu. A i to nie za sprawą moich "chęci", lecz ze względu na przebrzydłe choróbsko. Nie no.. nie jest już tak źle ;) Mimo wszystko nie lubię chorować. Czuję się wtedy taka ograniczona : /

Chciałam nawet ten czas spędzony w domu jakoś kreatywnie wykorzystać - na przykład rysując. Ale nie.. nic z tego.. Byłam na tyle słaba, że jedyne do czego byłam zdolna to spanie cały dzień.

Dlatego dzisiaj pokażę Wam kilka szkiców zrobionych w szkole na lekcjach. Przykre jest to, że mam zaledwie jedną lekcję w tygodniu, na której mogę sobie pozwolić na rysowanie : ( (w gimnazjum robiłam to prawie na każdej :P)

Tak.. poniższy rysunek miał przedstawiać szaloną panią chemiczkę imieniem Amanda(z którego ostatecznie zrezygnowałam i dlatego nad głową pani chemiczki widnieją jedynie trzy litery tegoż imienia :P)
Musze przyznać, że całkiem podoba mi się pomysł na tę postać.. Dlatego kiedyś spróbuję zrobić jej ładniejszą wersję ^^ (w kolorkach np)

A tu.. zbuntowana ;)


4 komentarze:

Podoba Ci się post? Masz jakieś pytania? A może chcesz wyrazić niezadowolenie? Pisz śmiało!