sobota, 21 czerwca 2014

RUN

Ehh.. Nareszcie odgrzebuję "projekty", rysunki, i pomysły, na które wpadłam wiele miesięcy temu. Rysunek, ktory dzisiaj zobaczycie był pracą domową z plastyki zadaną.. w grudniu (?) może trochę później :P sama już nie pamiętam. Co najlepsze, projektu tego i tak nie oddałam :P
No i nadszedł taki weekend, ze się za to wzięłam i choć częściowo dokończyłam.

A więc to są pierwsze 2 strony komiksu nazwanego przeze mnie "RUN". Historia jest strasznie wyrwana z kontekstu, ale może z czasem, kiedy dorysuję kolejne strony, wsyztsko stanie sie jaśniejsze. (mam pomysł na rysunki do strony 6 xD zobaczymy co bd dalej)
Póki co, paczcie i..  ;]

Okładka




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podoba Ci się post? Masz jakieś pytania? A może chcesz wyrazić niezadowolenie? Pisz śmiało!