wtorek, 8 kwietnia 2014

FacePalm

"Brak czasu Brak czasu Brak czasu"
Mogłabym się tak tłumaczyć, ale gówno prawda! Mam mnóstwo czasu, ale wykorzystuję go w nieodpowiedni sposób. Jestem leniwa i nieogarnięta. Rozumiem - 1 tydzień - tym bardziej po olimpiadzie -odpocząć, mieć na wszystko wyj***ne, ale to się już ciągnie trzeci tydzień! Ten post miałam dodać w sobotę a dzięki Bogu jest już wtorek (a pewnie i tak opublikuję to w środę).
Najpierw tłumaczyłam to sobie brakiem weny, siły... Chęci mnie chwilowo opuściły. Czas się zmotywować i wziąć do roboty!

"Na szczęście" przez te trzy tygodnie nagromadziło mi się sporo outfitów, kilka zdjęć i całe mnóstwo niedokończonych rysunków. Od tygodnia próbuję skończyć portret robiony akwarelami. Kuurde no. Zaczynam wkurzać samą siebie -.-

Tak myślę co by Wam tu dzisiaj pokazać. Mam niby jakieś foty, ale prawdę mówiąc średnio jestem z nich zadowolona. Muszę przemyśleć wszystko. Ustalić plan działania i pójść chociażby porobić te zdjęcia!

Dobra.. na dziś wystarczy. Pewnie i tak mało kto przez to przebrnie.
Na dziś pozostawię po sobie tylko FACEPALM


Dziękuję
Dobranoc
Oczekujcie postów 
(może to mnie zmotywuje?)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podoba Ci się post? Masz jakieś pytania? A może chcesz wyrazić niezadowolenie? Pisz śmiało!