sobota, 25 stycznia 2014

Zimowe Krajobrazy

No, to pierwszy tydzień ferii mam za sobą : ) Końcówka stycznia, a ja po raz pierwszy mogę dodać prawdziwie zimowe zdjęcia. Musze jednak przyznać, że kiedy pierwszy raz w tym roku stanęłam na stoku, zamiast śniegu, dookoła zobaczyłam zieleń. Widok niecodzienny. Straszliwie żałuję, że tego dnia nie wzięłam ze sobą aparatu. Widoczność była świetna i ukazywała szczyty gór, w środku stycznia, ani trochę nie przykryte śniegiem!
Ostatni trzy dni wyjazdu były już jednak takie jak na zimę przystało. Mroźne no i oczywiście śnieżne :D


Kilka zdjęć magicznie wyglądających drzewek, które okalają stoki ; ]






2 komentarze:

  1. Swietne ! A robisz zdjecia komus?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Generalnie to bardzo lubię robić zdjęcia ludziom. Kiedyś umawiałam się na "sesje" z moim znajomymi, ale ostatnio jakoś nie robiłam tego. Pogoda nie sprzyjała.. natchnieniu ; ]

      Usuń

Podoba Ci się post? Masz jakieś pytania? A może chcesz wyrazić niezadowolenie? Pisz śmiało!