poniedziałek, 6 stycznia 2014

Poczuj niedzielę

Poczuj niedzielę 
i nie przejmuj się, że jest poniedziałek

To chyba najlepsze słowa opisujące mój dzisiejszy stan. dawno nie miałam tak przyjemnie leniwego dnia jak dzisiaj. Choć, nawiązując do powyższych słów, to tak właściwie nie przepadam za niedzielami. W moim przypadku jest to zazwyczaj dzień na robienie prac domowych, uczenie się do sprawdzianów itp itd. a przynajmniej tak było przez ostatnie kilka tygodni, miesięcy (?). + ta okropna świadomość, że następnego dnia trzeba znowu wstać o 7 : /
Ale pamiętam czasy podstawówki, kiedy to niedziela była takim dniem odpoczynku. Rano razem z rodzicami, leżąc jeszcze w łóżku, oglądaliśmy Dzień Dobry TVN czy inny tego typu program. Śniadanie było o 12, z braćmi oglądałam bajki w telewizji, a po południu chodziliśmy na spacery. Czasami tęsknię za takim lenistwem c:

Jakie to było przyjemne, obudzić się o 10, uświadomić sobie, że jest poniedziałek i kompletnie się tym nie przejąć ; ]

Pamiętacie może jeszcze Flamerrin - postać, którą keidyś stworzyłam? Zapewne nie, więc tutaj i tutaj możecie ją zobaczyć. Ostatnio naszła mnie ochota, żeby ją narysować i tak oto powstało cos takiego ; ]
Nie jestem najlepsza w rysowaniu teł : / Zdecydowanie muszę to poćwiczyć


4 komentarze:

  1. Ty byś mogła zrobić czerwone włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. najładniejszy rysunek jak na razie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. BOZE SWIETY, MAGDA JAK TY TO NARYSOWAŁAŚ?! :O

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się post? Masz jakieś pytania? A może chcesz wyrazić niezadowolenie? Pisz śmiało!