piątek, 20 grudnia 2013

Świąteczne zmiany

Od razu ostrzegam, że najbliższe.. 4, 5 (?) postów będzie postami świątecznymi. Nic nie poradzę na to, że w tym roku wigilijny klimat mi się udzielił. Jak możecie zobaczyć nawet wystrój bloga dostosowałam do mojego nastroju. Wiem, że teraz niektóre linki i gadżety na blogu są nieczytelne, ale nie mogłam się powstrzymać przed  dodaniem tego słodziutkiego tła c: Jest takie śliczne *.*

Chciałabym też napisać coś o zmianach na blogu.
Jeśli o mnie chodzi to nie lubię monotonności i popadania w rutynę. Kiedy na przykład miałam przemeblowany pokój, na początku czułam się w nim świetnie i generalnie się nim "jarałam". Jednak po jakimś czasie przyzwyczaiłam się do tego jak wygląda i przestałam zauważać jego wyjątkowości. Zaczęłam więc szukać sposobów na przywrócenie dawnego stanu rzeczy, czyli zacieszu na widok tego miejsca ^^ Ozdobiłam szafę motylkami, zmieniłam poszewki na poduszkach itp. Proste rzeczy, ale w ten sposób urozmaiciłam mój pokój : ) Żyję według zasady, że człowiek potrzebuje zmian. Nie muszą to być od razu wielkie zwroty życiowe, ale drobne odmiany. Bo po jakimś czasie wszystko potrafi się znudzić.

Dlatego też na blogu, co jakiś czas zmieniam jego wygląd. Jeśli dobrze pamiętam to jak do tej pory robiłam do cztery razy ; ]
Ostrzegam też - nie przyzwyczajajcie się do takiego wyglądu bloga - to tylko świąteczna odmiana c:

No dobra.. czas na coś an co naprawdę zwrócicie uwagę, czyli zdjęcia ^^
Dzisiaj nic szczególnego - mój strój z wigilii klasowej ; ]

A ta piosenka od 15 cały czas chodzi mi po głowie c:






Ciuchy:
Sweterek - Zara
Bluzka - H&M
Spódniczka - Reserved
Buty - McArtur

1 komentarz:

Podoba Ci się post? Masz jakieś pytania? A może chcesz wyrazić niezadowolenie? Pisz śmiało!