niedziela, 8 grudnia 2013

Mikołajki

Załóżmy, że mamy dziś 6 grudnia ; ]

O jej! Mikołajki! To takie trochę "przed święta" c: Prawdę mówiąc to zawsze wydawało mi się, ze w moim domu nie jest ono obchodzone w żaden sposób. A jednak wieczorem po powrocie do domu mama wręczyła mi torebkę z prezentem. Nic wielkiego, ale przyjemny gest c:

Dostałam rękawiczki, które pasują mi do czapki ^^ Chociaż nie przepadam za jednopalczastymi bo ograniczają ruchy, ale przynajmniej ciepło mi będzie ;D + zestaw skarpetek do glanów xD

Ehh.. ostatnio znowu zaniedbuję bloga. Ale jest to spowodowane po prostu moim lenistwem i brakiem motywacji. Ale w tym tygodniu postaram się poprawić i jutro na pewno dodam post ; ) Zobaczymy jak to w kolejnych dniach pójdzie ; ]




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podoba Ci się post? Masz jakieś pytania? A może chcesz wyrazić niezadowolenie? Pisz śmiało!