środa, 16 października 2013

Góralskie akcenty

Dobły wieczór C:

Dzisiaj pokażę Wam strój, który miałam na sobie jakiś zcas temu ; )
Miałam na sobie czarną sukienkę w groszki, którą przepasałam jeansowym paskiem. Do tego założyłam jeansową kamizelkę (handmade tak btw ; ] ). Ze względu na temperaturę, byłam zmuszona założyć czarne legginsy ; ) Jeśli chodzi o buty to możecie zobaczyć tutaj po raz kolejny moje kochane botki z venezi c: Jako uzupełnienie stylizacji założyłam też dwa całkiem ciekawe naszyjniki ; )

Nie wiem czemu ale cała stylizacja kojarzy mi się z jakimiś góralskimi strojami :P







Ubrania:
Naszyjniki - Stradivarius
Kamizelka - DIY
Sukienka - vero moda
Buty - venezia

3 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Marka to vero moda, ale ja mam tę sukienkę od mamy. (więc nie wiem kiedy była kupiona itp ; ])
      ps. marki ubrań są wypisane pod ostatnim zdjęciem ;)

      Usuń
  2. jak dla mnie świetne połączenie :3

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się post? Masz jakieś pytania? A może chcesz wyrazić niezadowolenie? Pisz śmiało!