czwartek, 29 sierpnia 2013

Azjatyckie inspiracje

Cześć Wam : )
Zaprezentuję Wam dzisiaj kolejną z moich wakacyjnych stylizacji ; )
Tym razem mam na sobie bluzkę z fantazyjnym słoniem, która jest moja pamiątką z Lloret de Mare. Do tego założyłam jasne jeansowe spodnie i zarzuciłam na siebie zwiewną koszulę w patchworkowe wzory. Na moich nogach możecie zobaczyć czerwone trampki z ćwiekami ; ) Strój uzupełniłam złotymi kolczykami w kształcie gitary.
Kiedy moja koleżanka zobaczyła mnie tego dnia, stwierdziła, że wyglądam jak z Indii. Może dosłownie jest to zbyt przesadne porównanie, ale moim zdaniem coś w tym jest. Fantazyjne wzory, no i niesamowite słonie : )







2 komentarze:

  1. przedostatnie zdjęcie wygrywa <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Łoł, jaka śliczna bluzeczka ;_; Słonie są kul :3 I koszula piękna (~*3*)~ Nosiłabym ♥

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się post? Masz jakieś pytania? A może chcesz wyrazić niezadowolenie? Pisz śmiało!