sobota, 20 kwietnia 2013

Słodka? Nie do końca

Tak wiem.. jest po 23, ale od kilki dni nic nie dodawałam i tak coś mnie tchnęło, żeby jednak coś dzisiaj wstawić. Jak tak przeglądam te moje foldery ze zdjęciami to porobiło się ich bardzo dużo. Póki co brak materiału mi nie grozi : )

Wczoraj miałam okazję uczestniczyć w wyjątkowym wydarzeniu jakim był pokaz mody w Opocznie. Wszystko było niezwykle profesjonalne mimo tego, że modelkami były uczennice! Wrażenia po spędzeniu tam kilku godzin były również niesamowite. W dodatku zrobiłam całe mnóstwo zdjęć! Niestety dzisiaj ich nie dodam. Ujrzycie je dopiero za tydzień, ponieważ jutro wyjeżdżam.

Jeśli chodzi o dzisiejszy post to mam zamiar pokazać Wam moją kolejną stylizację : )
Noszę tutaj czarny sweter z błyszczącą czachą, niebieską spódniczkę i do tego szare trampki.










Co noszę?
Sweter - Katsuit
Spódniczka - Terranova
Trampki - Vty



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podoba Ci się post? Masz jakieś pytania? A może chcesz wyrazić niezadowolenie? Pisz śmiało!