wtorek, 30 kwietnia 2013

Pokaz Mody w Opocznie - przygotowania

Dobry Wieczór : )
Dzisiaj mam zamiar dodać zdjęcia, o których wspominałam już przed wyjazdem. Mam na myśli "relację" z Pokazu Mody w Opocznie. Miałam okazję być tam jako "fotograf" : ) Cały pokaz wydawał się być bardzo profesjonalny, mimo że modelkami chodzącymi po wybiegu był uczennice. Stroje, które nosiły są dziełem projektantek z Łodzi i okolic. Niesamowite fryzury, które dziewczyny na sobie miały, były wytworem fryzjerek z opoczańskiego zakładu fryzjerskiego, którego nazwy nie mogę sobie w tej chwili przypomnieć.
Dzisiejszy post będzie dotyczył przygotowań do pokazu : ]

Tak wyglądało to ogółem : ] 

I z drugiej strony ; )

Ta dziewczyna śpiewała między pokazami. Niesamowity głos!

Ach te loki! Fryzjerka musiała się trochę namęczyć robiąc jej warkocza (którego miała z tyłu głowy), ale ostatecznie wyszło świetnie!



A tutaj kilka zdjęć najefektowniejszej, jak dla mnie, fryzury całego pokazu!


No i efekt końcowy : )

Tutaj kolejna fryzura ; )

Ten warkocz był niesamowity! Sama bym taki chciała : ]

Karolinę powinniście już kojarzyć ^^

No i czas na malowanie : ]





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podoba Ci się post? Masz jakieś pytania? A może chcesz wyrazić niezadowolenie? Pisz śmiało!