czwartek, 6 grudnia 2012

Shining darkness

Dobry wieczór
Późno już więc muszę się śpieszyć. Dzisiaj mam dla Was kolejną stylizację. Przyznam, że jakość zdjęć jest nie najlepsza, ale mam nadzieję, że mi to wybaczycie : ) W każdym razie strój ten miałam na sobie w poniedziałek, czyli kiedy byłam u fryzjera :P Założyłam tutaj jeansową kamizelkę, która właściwie to nie wiem jakim sposobem znalazła się w mojej szafie, ale nie ma co narzekać - przypadła mi właściwie do gustu ;) Pod nią mam bluzkę, którą również bardzo lubię. Tunika bez rękawów z ciekawym nadrukiem "I'M IN LOVE". Do tego założyłam błyszczące rurki, trampki, pieszczochę oraz również błyszczące kolczyki :P









Poszczególne ubrania i ich marki:
kolczyki - pobliski jubiler
kamizelka - hmm.. przyznam, ze nie mam pojęcia
bluzka - Zara
pieszczocha - Boman Łódź
spodnie - Mohito
trampki - New Age

2 komentarze:

  1. Hello, i think that i saw you visited my site so i came to
    “return the favor”.I am attempting to find things to improve my site!I
    suppose its ok to use some of your ideas!!

    Also visit my blog post ... www

    OdpowiedzUsuń
  2. Please let me know if you're looking for a article writer for your weblog.
    You have some really great posts and I think I would be
    a good asset. If you ever want to take some of the load off, I'd love to write some
    articles for your blog in exchange for a link back to mine.
    Please send me an email if interested. Cheers!

    Feel free to visit my web-site ... www

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się post? Masz jakieś pytania? A może chcesz wyrazić niezadowolenie? Pisz śmiało!