piątek, 28 grudnia 2012

Bombka Europejska

Cześć ^^
Po jednym dniu przerwy powracam z chyba już ostatnim typowo świątecznym postem. Dziś zobaczycie zrobioną przeze mnie bombkę na konkurs plastyczny "bombka europejska" ; )

Zaczęłam od czegoś takiego ; )


Obrazek, który miał znaleźć się na bombce podarłam, żeby łatwiej się go przyklejało.


Następnie kawałki papieru moczyłam w wodzie, smarowałam wikolem i przyklejałam do kuli. Niżej możecie zobaczyć efekt.


Musiałam jednak przykleić jeszcze twarz z drugiej strony bombki i wypełnić pozostałe miejsce. W końcu wyglądało to tak:


Nie był to jednak koniec mojej pracy. Bombka miała być "europejska", dlatego też musiałam uzupełnić ją w odpowiednie akcenty ; ) I skończoną bombkę możecie zobaczyć poniżej ; ]


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podoba Ci się post? Masz jakieś pytania? A może chcesz wyrazić niezadowolenie? Pisz śmiało!