piątek, 16 listopada 2012

Oczy mówią wszystko

Dobry Wieczór
Tak jakoś ostatnio wzięłam się za przeszukiwanie moich starych zdjęć i stwierdziłam, że wiele z nich nadaje się do ujrzenia światła dziennego ^^ Tak więc dziś chciałabym zaprezentować kilka zdjęć oczu jakie znalazłam.
Oczy. Taki to ciekawy narząd! To dzięki nim widzimy to co nas otacza. Tak banalne stwierdzenie, a wyobraźcie sobie życie bez wzroku? Jakież byłoby smutne... A do tego, jakie oczy potrafią być piękne! Każdemu podobają się inne. Mnie na przykład zachwycają oczy koloru zielonego. To taka niesamowita barwa!  Sama również chciałabym mieć zielone oczy, anie jakieś bure.. no, ale cóż poradzić? ^^
Na koniec chciałabym jeszcze jedno stwierdzenie tu przedstawić: "oczy mówią wszystko". Można być smutnym, ale się uśmiechać. Radosnym, ale na twarzy mieć złość. To wszystko jednak na nic, gdyż w oczach można zobaczyć prawdę. Oczy się śmieją, smucą  denerwują...  I to wszystko można z nich odczytać : ]

Oczy są zwierciadłem duszy.

Ludzkie oczy mówią czasem gorsze rzeczy niż usta. 
~ Bertolt Brecht

Oczy są najlepszą lekturą.

 Zrozumcie, że język może ukryć prawdę, ale oczy - nigdy.

Przejrzyj się w mym oku...

Huhu oto część mojej kolekcji oczu^^ 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podoba Ci się post? Masz jakieś pytania? A może chcesz wyrazić niezadowolenie? Pisz śmiało!