środa, 24 października 2012

Alicja w Krainie Czarów

Witam, witam
Dziś mam dla Was rysunek, który szczerze mówiąc nie do końca mi się podoba. Jest to rysunek z zaledwie dwoma elementami, tj. postacią i tłem. Wielokolorowym, "wydziabdzianym" we wszystkie strony i niestety w kilku miejscach po prostu szaroburym. Ten element sprawia właśnie, ze zastanawiam się czy aby na pewno tło pasuje do postaci. Choć jak przyglądam się już od jakiegoś czasu temu rysunkowi, to stwierdzam, ze nie jest taki zły. Tak w ogóle to wysyłam go na konkurs "ilustracja do książki". Wybrałam sobie dość banalny i "oklepany" już temat, ale zakładam, ze i tak nic nie wygram a rysowanie tego sprawiało mi radość : ]
Dobra.. koniec moich jakże rozmyślań. Macie rysunek ^^


Huhu.. tak na pożegnanie moje zdjęcie ^^


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podoba Ci się post? Masz jakieś pytania? A może chcesz wyrazić niezadowolenie? Pisz śmiało!