wtorek, 25 września 2012

Zapanterzona

Cześć Wam ^^
Dziś kolejna stylizacja do kolekcji. Jej głównym motywem jest ostatnio modna panterka. Od razu powiem, jednak, że wcale nie z tego powodu ją założyłam (było to tylko dodatkowym atutem tej stylizacji).
Do szkoły założyłam czarne spodnie rurki jednak w domu robiąc zdjęcie zdecydowałam się na założenie spódniczki (o której później opowiem Wam coś więcej ; ) )






Poszczególne ubrania i ich marki:

Mohito

Okoliczny jubiler

 Zara

Nie, wcale się nie pomyliłam dodając dwie bluzki.
Oto moja... spódniczka ^^

Nie wiem

New Age


Nadszedł czas na ostatnią część postu, czyli moją spódniczkę. Pokażę Wam jak ją zrobiłam. Dodam też, że to nie ja wpadłam na pomysł noszenia bluzki w ten sposób. Na koniec posta dodam link do filmiku, w którym pewna dziewczyna pokazuje jeszcze więcej opcji noszenia zwykłej bluzki : )



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podoba Ci się post? Masz jakieś pytania? A może chcesz wyrazić niezadowolenie? Pisz śmiało!